Σε αναδιοργάνωση των φυσικών σημείων πώλησης του δικτύου της προχωρά η Hellenic Train, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και της συστηματικής ανταπόκρισης στις σύγχρονες ανάγκες του επιβατικού κοινού.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ανακοίνωση που στάλθηκε σε εγγεγραμμένους επιβάτες, η λειτουργία ορισμένων εκδοτηρίων αναστέλλεται, με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών και εναλλακτικών τρόπων έκδοσης εισιτηρίων.
Οι σταθμοί στους οποίους παύει να λειτουργεί το φυσικό εκδοτήριο είναι οι εξής:
Άδενδρο, Αίγιο, Αλεξανδρούπολη, Αλεξάνδρεια, Αμύνταιο, Βέροια, Δράμα, Έδεσσα, Κιλκίς, Κομοτηνή, Λαμία, Λιτόχωρο, Νάουσα, Νέα Πέραμος, Ορεστιάδα, Ροδόπολη, Σέρρες, Σκύδρα, Στυλίδα, Τιθορέα, Φλώρινα.
Πλέον οι επιβάτες μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήριά με τους εξής τρόπους:
— Μέσω της ιστοσελίδας μας: www.hellenictrain.gr
— Μέσω της εφαρμογής Hellenic Train (διαθέσιμη σε App Store και Google Play)
— Τηλεφωνικά, καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 14511
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, απευθυνόμενοι στο προσωπικό εντός του συρμού (αφορά αποκλειστικά επιβίβαση από σταθμούς στους οποίους δεν λειτουργεί εκδοτήριο).