Σοβαρά ζητήματα ασφάλειας στον ΗΣΑΠ (Γραμμή 1) θέτει το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ με επιστολή του στην Διοίκηση.
Όπως σημειώνει το Σωματείο: «Χρόνια προβλήματα αποτελούν τόσο το Φάληρο – Πειραιάς με περιορισμό ταχύτητας (βραδυπορίας) 25 χλμ, όσο και τα τμήματα πλησίον της Λεωφόρου Κύμης μεταξύ των σταθμών Ειρήνης και Ηρακλείου. Τους τελευταίους μήνες έχουν προστεθεί αρκετές βραδυπορίες στο δίκτυο με αποτέλεσμα πέραν των θεμάτων που άπτονται της ασφάλειας σιδηρόδρομου, να έχουμε τεράστιες δυσκολίες ως προς την τήρηση των ορισμένων χρόνων του δρομολογίου από την υπηρεσία».
Αφού παραθέτει που συγκεκριμένα υπάρχουν προβλήματα στις γραμμές τονίζει ότι πρέπει «άμεσα να προγραμματιστεί αποκατάσταση των συγκεκριμένων προβλημάτων γιατί η κατάσταση έχει φτάσει σε κρίσιμο σημείο για την ασφάλεια της εκτέλεσης του σιδηροδρομικού έργου».
Οι μεγάλες καθυστερήσεις και οι σχεδόν καθημερινές βλάβες που σημειώνονται στα μέσα μαζικής μεταφοράς και ιδιαίτερα σε αυτά της σταθερής τροχιάς επιβεβαιώνουν τα προβλήματα που υπάρχουν λόγω του κακοσυντηρημένου δικτύου. Την ώρα που ο ελληνικός λαός παίζει καθημερινά «κορόνα – γράμματα» τη ζωή του για να μετακινηθεί επιβεβαιώνεται ότι στο ζύγι του κέρδους, οι ανάγκες και η ασφάλεια του λαού αποτελούν κόστος.
«Το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ είναι παραμελημένο και σε κακή κατάσταση για πολλά χρόνιαμε αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις και καθημερινή ταλαιπωρία για χιλιάδες επιβάτες» τόνισε σε δήλωσή του στο 902.gr ο Δημήτρης Γουρτής μέλος του ΔΣ του Σωματείου Ηλεκτροδηγών και Εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ.
Κατήγγειλε ότι τα προβλήματα υπάρχουν «αφενός λόγω της κακής συντήρησης του δικτύου και αφετέρου λόγω της παλαιότητας των συρμών». «Όσο περνάει ο χρόνος τα προβλήματα θα εντείνονται» προειδοποίησε ο Δ. Γουρτής και επεσήμανε ότι αντίστοιχες βραδυπορίες και προβλήματα υπάρχουν και στις γραμμές 2 και 3 του μετρό.