Πρωθυπουργικές εξαγγελίες απογοήτευσης

Date:

Πρωθυπουργικές εξαγγελίες απογοήτευσης
Γράφει ο Ελευθέριος Μανωλάς

  1. Επιστροφή μνημονιακών περικοπών -αναδρομικά τον Οκτώβριο;
  2. Ιδιωτικοποίηση – Κεφαλαιοποίηση Επικουρικής Ασφάλισης
  3. Κατάργηση από το 2021 της εισφοράς αλληλεγγύης, ΟΧΙ όμως για τους Συνταξιούχους.
  4. Μείωση των ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ κατά 3 μονάδες.

Οι εξαγγελίες του Πρωθυπουργού από τη Θεσσαλονίκη, απογοήτευσαν για μια ακόμα φορά τους Συνταξιούχους και τους Εργαζόμενους. Χαιρετίστηκαν όμως θερμά από τους Εργοδοτικούς φορείς, τους Ασφαλιστές και τους Ελεύθερους επαγγελματίες.
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ;
Επειδή:

1) Η επιστροφή των μνημονιακών περικοπών – αναδρομικά – περιορίστηκαν στο ελάχιστο δυνατό, κόντρα και στη πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ. Μόνο ένα 11μηνο – εφάπαξ – και μόνο για την ΚΥΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ. 900 εκατ. για 1.000.000 συνταξιούχους. Μέσος όρος 900€ μικτά. Εξαιρέθηκαν “διαγράφηκαν” οι ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ και τα ΔΩΡΑ. Επειδή γνωρίζουν τον παράνομο και παράλογο αυτό περιορισμό (μόνο το 11μηνο – Ιούνιο ’15 έως Μάιο 16 – αλλά και την εξαίρεση Επικουρικών και Δώρων) ετοιμάζουν έναν ανήθικο εκβιασμό των Συνταξιούχων με την περίφημη προϋπόθεση του “αποσβένεται” -διαγράφεται- κάθε άλλη δικαστική απαίτηση! Επιχειρούν έτσι να “εξασφαλίσουν το ελάχιστο” αλλά και να ακυρώσουν κάθε δικαστική διεκδίκηση των Συνταξιούχων. Ότι και αν κάνουν, από τη μνήμη και την κρίση των συνταξιούχων ΔΕΝ ΑΠΟΣΒΕΝΕΤΑΙ αυτή η απαράδεκτη πολιτική συμπεριφορά!
2)Η Ιδιωτικοποίηση – Κεφαλαιοποίηση της Επικουρικής Ασφάλισης αφαιρεί 2,5 δις€ ετησίως από τα έσοδα του ΕΤΕΑΕΠ (Επικουρικό Ταμείο) και τα προσφέρει στις Ασφαλιστικές εταιρίες, για επενδύσεις στον Τζόγο και στα χρηματιστήρια. Έτσι πολύ γρήγορα το Επικουρικό Ταμείο θα γίνει ελλειμματικό και οι Επικουρικές Συντάξεις αμφίβολες, οδεύοντας προς κατάργηση! Ενώ οι Νέοι Εργαζόμενοι, που θα προσδοκούν και θα αναμένουν σύνταξη θα “πάρουν” ότι και οι Ασφαλισμένοι της “ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ” και της LEHMAN BROTHERS πρόσφατα στην Αμερική. Έτσι ξεκινά να ξηλώνεται το Αναδιανεμητικό σύστημα της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, η Αλληλεγγύη των γενεών και το κράτος ΠΡΟΝΟΙΑΣ. Έτσι θα τα περνούν από τους ΝΕΟΥΣ και θα τα δίνουν στις ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ! Αυτή η πολιτική είναι καταστροφική για την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ !
3) Η εξαίρεση των Συνταξιούχων από την κατάργηση το 2021, της εισφοράς Αλληλεγγύης, είναι μια ακόμα εχθρική, αντικοινωνική, προκλητική επιλογή και πολιτική κατά των πιο αδύναμων οικονομικά και εξαπατημένων προεκλογικά. Μιλούσαν για κατάργηση για ΟΛΟΥΣ της εισφοράς Αλληλεγγύης και τώρα ξέχασαν ξανά τους Συνταξιούχους. ΝΤΡΟΠΗ !
4) Η μείωση κατά 3 μονάδες των Ασφαλιστικών εισφορών (2 για τους Εργοδότες και 1 για τους Εργαζόμενους) διπλάσια για τους εργοδότες γίνεται κυρίως σε βάρος του κλάδου ΥΓΕΙΑΣ. Ειδικότερα στη σημερινή συγκυρία, που το δημόσιο σύστημα ΥΓΕΙΑΣ (ΕΣΥ ) αλλά και ο ΕΟΠΥΥ απαιτούν σοβαρή ενίσχυση και υποστήριξη. Απομένουν να το στηρίζουν και αυτό, κυρίως οι συνταξιούχοι, καταβάλλοντας το 6% των συνολικών συντάξιμων αποδοχών τους. Οδηγούν – αναγκάζουν τους ασφαλισμένους (συνταξιούχους – εργαζόμενους) να προστρέχουν σε αμφιβόλου ωφελιμότητας ασφαλιστικά πακέτα. Ακόμα μια ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΉ, σε βάρος των συνταξιούχων και της κοινωνίας και υπέρ των εργοδοτών και των οικονομικά ισχυρών.
Όλο αυτό το πακέτο μέτρων και πολιτικών που βλάπτει σοβαρά την ΥΓΕΙΑ την ΑΣΦΑΛΙΣΗ τη ΖΩΗ μας, την ΚΟΙΝΩΝΙΑ αλλά και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ οφείλουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να το ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΟΥΜΕ να το ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ!

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές αυξήσεις στις συντάξεις

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές...

Καταδικασμένη σε 15ετή σιδηροδρομική απομόνωση κινδυνεύει να μείνει η Θράκη

Στη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ Δημοσίου και Hellenic...

Η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο και πάλι στην επικαιρότητα

Θα αναβιώσει το ανενεργό, από το 2010, σιδηροδρομικό δίκτυο...

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο (Δημήτρης Μακροδημόπουλος*)

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει...