Ένα χρόνο μετά την επανεκκίνηση των δρομολογίων στη διαδρομή Κιάτο – Αίγιο μέσω της οποίας η Αιγιαλεία απέκτησε απευθείας ανταπόκριση με τον Προαστιακό και τα προβλήματα συγχρονισμού της εξυπηρέτησης του κοινού όχι απλά παραμένουν αλλά εντείνονται κιόλας!
Από τις αρχές Μαΐου, μετά τη αναπροσαρμογή και σημαντική χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων στις μεταφορές τα οποία είχαν ληφθεί κατά την πρώτη περίοδο της πανδημίας, τα έξι δρομολόγια (με επιστροφή) -με τις ντιζελοκίνητες αμαξοστοιχίες τα οποία παραλαμβάνουν από Κιάτο και μεταφέρουν σε Διακοπτό, Αιγείρα και Αίγιο- κινούνται με πολύ υψηλές πληρότητες.
Το τελευταίο διάστημα οι συρμοί έχουν πληρότητα 100% ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα καθώς το τρένο είναι και οικονομικό και προσφέρει άμεση πρόσβαση σε παραλίες και παραθεριστικά κέντρα στην ανατολική Πελοπόννησο.
Τα Σαββατοκύριακα μπαίνουν και επιπλέον συρμοί, ιδιαίτερα κατά τις πρωινές αναχωρήσεις από Κιάτο το Σάββατο (6:03, 9:03, 11:03 πμ.) και το απόγευμα της Κυριακής, με την επιστροφή των εκδρομέων από τον Σ.Σ. Αιγίου (15:00, 18:00, 20:00).
Παρά το γεγονός ότι στο Κιάτο η μετεπιβίβαση στα ηλεκτροκίνητα τρένα του Προαστιακού γινόταν με πολύ καλό συγχρονισμό και χωρίς καθυστέρηση για το κοινό, το τελευταίο διάστημα, μέσα στο καλοκαίρι, άρχισαν οι αρρυθμίες. Καθυστερήσεις και ταλαιπωρία επιβατών.
Τα προβλήματα κορυφώθηκαν την Κυριακή που μας πέρασε 21/8/2022, ημέρα επιστροφής μεγάλου κύματος εκδρομέων και αδειούχων, προς την Αθήνα.
Ξαφνικά, λόγω προβλημάτων που φαίνεται να σχετίζονται κυρίως με την έλλειψη προσωπικού, τα δρομολόγια από το μεσημέρι της Κυριακής και μετά, αποφασίστηκε να γίνουν με τα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Φτάνοντας στο Κιάτο οι επιβάτες, αντί της ολιγόλεπτης καθυστέρησης χρειάστηκε να περιμένουν πάνω από ώρα για τον προαστιακό, γεγονός πρωτοφανές το οποίο προκάλεσε παράπονα και διαμαρτυρίες.
πηγή: gnomip.gr