Απάντηση σε άθλιο δημοσίευμα του μπλοκ “Το Στέκι της Έλξης”

Date:

Απάντηση σε άθλιο δημοσίευμα του μπλοκ “Το Στέκι της Έλξης”
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ “ΕΝΟΤΗΤΑΣ”
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Δεν συνηθίζουμε να ασχολούμαστε με αθλιότητες που εκπορεύονται από γνωστούς εργοδοτικούς συνδικαλιστές. Όμως το θράσος και η αθλιότητα ηγετικών στελεχών του Σωματείου των Μηχανοδηγών δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητα.
Αφορμή υπήρξε δημοσίευμα της εφημερίδας μας (φύλλο 160, Μαΐου-Ιουνίου) για τον θάνατο και την κηδεία του συναδέλφου Νώντα Θεοδωρόπουλου, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29/6/2022 στο Κερασοχώρι Ευρυτανίας. Στο δημοσίευμα αναφερθήκαμε στους συναδέλφους που παραβρέθηκαν στην κηδεία, όπου μεταξύ αυτών ήταν και ο πρόεδρος της «Ενότητας» Σωτήρης Ραυτόπουλος, καθώς σε συναδέλφους εκπρόσωπους σιδηροδρομικών Σωματείων, όπως επισημάναμε την απουσία εκπροσώπου του Σωματείου των Μηχανοδηγών, στο οποίο ο συνάδελφος Νώντας ήταν για πολλά χρόνια πρόεδρος και ότι αυτό σχολιάστηκε αρνητικά από πολλούς συναδέλφους που παραβρέθηκαν στην κηδεία.
Μετά από τρεις μήνες, την Κυριακή 11/9/2022, το γνωστό μπλοκ «το στέκι της Έλξης» με ανάρτησή του, συκοφαντεί τόσο το Σωματείο μας όσο και τον πρόεδρο του Σωτήρη Ραυτόπουλο με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς, που δεν μας αγγίζουν, αλλά χαρακτηρίζουν αυτούς που τα γράφουν, γιατί οι συνάδελφοι συνταξιούχοι και οι παλαιότεροι εν ενεργεία συνάδελφοι γνωρίζουν πολύ καλά τη διαδρομή και τη δράση του προέδρου της «Ενότητας» και του Σωματείου μας και φυσικά γνωρίζουν ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Παρά το υβρεολόγιο που εξαπέλυσαν με την ανάρτησή τους, δεν αναφέρουν τελικά ποιος ήταν ο εκπρόσωπος του Σωματείου των Μηχανοδηγών, ώστε να το μάθουμε και εμείς.
Όσον αφορά την ανάρτηση που κάναμε στο site του Σωματείου μας με τα ονόματα των νέων Μηχανοδηγών που προσλήφθηκαν το 2018, μας κατηγορούν ότι προσπαθούμε να δημιουργήσουμε νέους φακέλους κοινωνικών φρονημάτων στο Σιδηρόδρομο, αλλά τους ενημερώνουμε ότι τέτοιοι φάκελοι φτιάχνονται για την πολιτική, συνδικαλιστική και κοινωνική δράση και όχι απλά με τα ονοματεπώνυμα. Αυτό βέβαια το γνωρίζουν οι συνάδελφοι που οι γονείς τους είχαν τέτοιους φακέλους στην ασφάλεια και ήτανε υπερήφανοι γι αυτό.
Το ότι δεν δημοσιεύσαμε, στη συνέχεια, άλλες καταστάσεις νεοπροσληφθέντων, είναι γιατί η εργοδοσία τις κρατάει ως επτασφράγιστο μυστικό και απ’ ότι φαίνεται με τη σύμφωνη γνώμη του σημερινού προεδρείου των Μηχανοδηγών. Αν έχουν τέτοιες καταστάσεις ας τις δημοσιεύσουν οι ίδιοι, εμείς λέμε όλα στο φως.
Το ΔΣ του Σωματείου μας απευθύνεται στους συναδέλφους Μηχανοδηγούς – συνταξιούχους και εν ενεργεία – και τους δηλώνουμε ότι δεν έχουμε καμία εμπάθεια και κανένα μίσος για το Σωματείο των Μηχανοδηγών, άλλωστε, παλιότερα, έχουμε δώσει κοινούς αγώνες.
Δηλώνουμε ότι το Σωματείο μας δεν πρόκειται να ακολουθήσει τους υβριστές σε αυτό το δρόμο και τους παραδίνουμε στην κρίση των συναδέλφων.
Σε μία εποχή που οι σιδηροδρομικοί, μαζί με όλους τους άλλους συνταξιούχους και εργαζόμενους, πλήττονται από την σκληρή αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη, σε μια εποχή που ειδικά μετά το ξεπούλημα από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο σιδηρόδρομος αντιμετωπίζει πλέον σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης με όλα τα συνεπακόλουθα για την κοινωνία και τους σιδηροδρομικούς, εμείς θα συνεχίσουμε αταλάντευτα και ασυμβίβαστα τον αγώνα μας για τα δικαιώματα των σιδηροδρομικών, συνταξιούχων και εν ενεργεία κι όχι μόνο.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ   ΣΩΤΗΡΗΣ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ   ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΟΥΣΣΟΣ

Η ανακοίνωση σε PDF

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές αυξήσεις στις συντάξεις

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές...

Καταδικασμένη σε 15ετή σιδηροδρομική απομόνωση κινδυνεύει να μείνει η Θράκη

Στη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ Δημοσίου και Hellenic...

Η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο και πάλι στην επικαιρότητα

Θα αναβιώσει το ανενεργό, από το 2010, σιδηροδρομικό δίκτυο...

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο (Δημήτρης Μακροδημόπουλος*)

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει...