Με 12,1% «τρέχει» η ακρίβεια στην Ελλάδα και με 10% στην Ευρωζώνη

Date:

ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ – EUROSTAT
Με 12,1% «τρέχει» η ακρίβεια στην Ελλάδα και με 10% στην Ευρωζώνη

Συνεχίστηκε και τον Σεπτέμβρη το «ράλι» ανόδου του πληθωρισμού στις χώρες της Ευρωζώνης, πλήττοντας καίρια το λαϊκό εισόδημα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat, ο μέσος όρος του πληθωρισμού ανέβηκε στο 10% τον Σεπτέμβρη στην Ευρωζώνη, από 9,1% τον Αύγουστο. Πρόκειται για ιστορικό ρεκόρ με διψήφιο ποσοστό πληθωρισμού!

Στην Ελλάδα ο ρυθμός αύξησης τον Σεπτέμβρη ήταν 12,1% από 11,4% τον Αύγουστο και όλα δείχνουν ότι έρχονται ακόμα πιο δύσκολες μέρες με την ακρίβεια να καλπάζει παντού και την Ενέργεια να γίνεται απλησίαστη λόγω των πολιτικών της «απελευθέρωσης» της «πράσινης» μετάβασης, του χρηματιστηρίου ρύπων και της έμμεσης φορολογίας.

Καλπασμός της ακρίβειας καταγράφεται ακόμα στη Γερμανία (10,9%), το Βέλγιο (12%), την Αυστρία (11%) και την Ολλανδία (17,1%)!

Πάνω από 20% είναι ο πληθωρισμός στις τρεις χώρες της Βαλτικής. Συγκεκριμένα σε Εσθονία (24,2%), Λιθουανία (22,5%) και Λετονία (22,4%).

Τα χαμηλότερα ποσοστά είναι σε Μάλτα (7,3%) και Γαλλία (6,2%).

Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται στην Ενέργεια, με αύξηση 40,8%, μη επεξεργασμένα τρόφιμα με 12,7%, τα  επεξεργασμένα τρόφιμα, το αλκοόλ και ο καπνός με 11,5%, τα βιομηχανικά προϊόντα με 5,6% και οι υπηρεσίες με 4,3%.

(Πηγή: Eurostat)

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές αυξήσεις στις συντάξεις

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές...

Καταδικασμένη σε 15ετή σιδηροδρομική απομόνωση κινδυνεύει να μείνει η Θράκη

Στη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ Δημοσίου και Hellenic...

Η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο και πάλι στην επικαιρότητα

Θα αναβιώσει το ανενεργό, από το 2010, σιδηροδρομικό δίκτυο...

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο (Δημήτρης Μακροδημόπουλος*)

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει...