To αυθεντικό Οrient Express ετοιμάζεται να ξαναμπεί στις ράγες και υπόσχεται ότι δεν θα μας μεταφέρει απλώς αλλά θα μας ταξιδεύει στην πολυτελή art deco εποχή.
Στη νέα του εκδοχή το τρένο θα έχει τρία είδη σουίτας, ανάμεσά τους και μία Προεδρική που θα καταλαμβάνει ένα ολόκληρο βαγόνι. Κάθε σουίτα θα έχει το δικό της μπάνιο, ενώ σε ένα από τα κοινόχρηστα βαγόνια θα φιλοξενούνται συναυλίες και events. Οι διάδρομοι είναι θεατρικοί, στο μπαρ ξεχωρίζει η θολωτή οροφή και η γυάλινη μπάρα, ενώ την οροφή του εστιατορίου καλύπτουν καθρέφτες. Ο Mαξίμ είναι αποφασισμένος να επαναφέρει το κινούμενο παλάτι σε τροχιά, που δημιούργησε ο Βέλγος επιχειρηματίας Τζορτζ Νάγκελμακερς πριν από 140 χρόνια.
Γιατί η Ταχεία της Ανατολής – η άλλη ονομασία του Orient Express – δεν πέρασε στην ιστορία γιατί ήταν το πρώτο διηπειρωτικό τρένο που διέσχιζε 2.740 χιλιόμετρα για να ενώσει το Παρίσι με την Κωνσταντινούπολη, αλλά γιατί ανέτρεψε τις μέχρι τότε άχαρες συνθήκες που ταξίδευαν οι άνθρωποι. Βελούδινες κουρτίνες, δερμάτινες πολυθρόνες, μαρμάρινα μπάνια, τοίχοι από μαόνι, 24ωρο σέρβις, κομμωτήριο για τις κυρίες και άφθονη γαλλική σαμπάνια σε ποτήρια Baccarat.
Υπήρξε το αγαπημένο ταξιδιωτικό μέσο για βασιλιάδες – ο βασιλιάς Λεοπόλδος είχε ιδιωτική σουίτα για την ερωμένη του – και πρίγκηπες, καλλιτέχνες, διανοούμενους και τυχοδιώκτες στις αρχές του περασμένου αιώνα. Στα πολυτελή κουπέ της ταξίδεψαν από τον Τρότσκι και τον Χέμινγουει μέχρι τον Λορενς της Αραβίας, τη Μάτα Χάρι, την Τζοζεφίνα Μπέικερ και φυσικά… την Αγκάθα Κρίστι που εμπνεύστηκε το Εγκλημα στο Οριεντ Εξπρες.
Η αμαξοστοιχία θρύλος σταμάτησε τα ταξίδια το 1977 όταν το αεροπλάνο κέρδισε τη μάχη του ανταγωνισμού και τα βαγόνια της πουλήθηκαν σε δημοπρασίες. Μάλιστα, δύο από αυτά, μία κλινάμαξα και το εστιατόριο, εκτίθενται στο Σιδηροδρομικό Μουσείο της Θεσσαλονίκης. Το κενό που άφησε πίσω της η παύση λειτουργίας της ήρθε να καλύψει τη δεκαετία του ‘80 ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Cipriani στη Βενετία, Τζέιμς Σέργουντ, ο οποίος λάνσαρε το Venice-Simplon-Orient Express. Ενα τρένο αντίγραφο του Orient Express που κάνει σύντομες διαδρομές στην Ευρώπη και χρεώνει 6.500 ευρώ τη σουίτα για όσους θέλουν να ζήσουν τον μύθο.