Η Deutsche Bahn έχει επενδύσει 2 δισ. ευρώ το 2022 σε σιδηροδρομικές υποδομές στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία

Date:

Η Deutsche Bahn έχει επενδύσει περίπου δύο δισεκατομμύρια ευρώ σε υποδομές στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία το 2022.

Το πόσο υψηλό θα είναι το ποσό το νέο έτος είναι ακόμη ανοιχτό. Ωστόσο, το επίκεντρο είναι και πάλι η επέκταση του RRX μεταξύ Ρήνου και Ρουρ.

Το 2023, οι σιδηρόδρομοι της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας θα επενδύσουν και πάλι δισεκατομμύρια για τη βελτίωση της υποδομής.

Επομένως, όπως και πέρυσι, οι ταξιδιώτες και οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για περιορισμούς, εκτροπές και καθυστερήσεις.

Η κύρια εστίαση παραμένει η επέκταση των γραμμών για το Rhine-Ruhr Express (RRX) από την Κολωνία μέσω του Ντίσελντορφ στο Ντόρτμουντ.

Το 2022, ο σιδηρόδρομος έχει επενδύσει περίπου δύο δισεκατομμύρια ευρώ στο NRW. Στο τέλος του έτους, η Deutsche Bahn δεν ήταν ακόμη σε θέση να παρουσιάσει στοιχεία για τις επενδύσεις των επόμενων δώδεκα μηνών.

Κεντρικός σταθμός του Ντόρτμουντ

Οι πλατφόρμες ανακατασκευάζονται πλήρως από βορρά προς νότο. Επειδή οι εργασίες εκεί είναι επίσης εντός χρονοδιαγράμματος, όλα τα υπεραστικά τρένα θα δρομολογούνται και πάλι μέσω Ντόρτμουντ από τον Απρίλιο.

Ορισμένα από τα τρένα εξπρές εξακολουθούν να ταξιδεύουν προς το παρόν μέσω Gelsenkirchen με κατεύθυνση το Münster, επειδή η χωρητικότητα του σταθμού του Dortmund δεν επαρκεί λόγω των εργασιών ανακατασκευής.

Στο τέλος της φάσης επέκτασής του, το εξπρές Ρήνου-Ρουρ (RRX) θα συνδέει τις μητροπόλεις της Κολωνίας και του Ντόρτμουντ στην περιοχή του Ρουρ κάθε 15 λεπτά.

Για να επιτευχθεί αυτό, ο σιδηρόδρομος θα επεκτείνει τις υπάρχουσες γραμμές μεταξύ Langenfeld και Leverkusen με μια τέταρτη γραμμή μέχρι το καλοκαίρι του 2023.

Επιπλέον, για το έργο RRX θα προσαρμοστούν γέφυρες, θα κατασκευαστούν φράγματα θορύβου και θα επεκταθεί ο σταθμός Leverkusen Mitte. Μεταξύ Oberhausen και Emmerich, η επέκταση με τρίτη γραμμή συνεχίζεται.

Στη γραμμή RRX από το Wesel στο Koblenz, ο σταθμός Dinslaken θα αποκτήσει νέα πλατφόρμα το 2023.

Κεντρικός σταθμός της Κολωνίας

Φέτος, οι δύο σηματοδότες της Κολωνίας για τον κεντρικό σταθμό και την αριστερή πλευρά του Ρήνου θα εκσυγχρονιστούν περαιτέρω. Ο εκσυγχρονισμός των γραμμών, των σημείων και των γεφυρών συνεχίζεται και φέτος σε ολόκληρο το κρατίδιο.

Στην περιοχή του Ρουρ, οι ταξιδιώτες και οι μετακινούμενοι στις γραμμές μεταξύ Ομπερχάουζεν και Ντούισμπουργκ και μεταξύ Έσσεν και Ντούισμπουργκ θα πρέπει επομένως να αναμένουν διακοπές.

Σύμφωνα με τον σιδηρόδρομο, οι γραμμές ανανεώνονται επίσης στη διασταύρωση γύρω από τον κεντρικό σταθμό του Ντόρτμουντ.

Κεντρικός σταθμός του Ντίσελντορφ

Η αρχή του έτους θα σηματοδοτηθεί από τις εργασίες κατασκευής στον κόμβο της Κολωνίας και την ανανέωση των γραμμών μεταξύ του κεντρικού σταθμού του Ντίσελντορφ και του Ντίσελντορφ-Ντέρεντορφ.

Αρκετές περιφερειακές γραμμές ταχείας κυκλοφορίας επηρεάζονται. Οι πελάτες πρέπει να αναμένουν εκτροπές και ακυρώσεις στάσεων.

Προκειμένου να διατηρηθούν οι επιπτώσεις στους πελάτες όσο το δυνατόν μικρότερες, η Deutsche Bahn ομαδοποιεί τις ώρες που τα τρένα δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν λόγω των εργασιών.

Προκειμένου να καθοδηγήσει τους ταξιδιώτες και τους εργαζόμενους στους προορισμούς τους στα μεγάλα εργοτάξια, η Deutsche Bahn, μαζί με τους εταίρους της, δαπανά εκατομμύρια ευρώ στους σταθμούς για την ανάπτυξη προσωπικού εξυπηρέτησης και την εγκατάσταση πρόσθετης σήμανσης.

grland.info

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα

Εγκαταλείφθηκε ο σιδηρόδρομος στον Βόλο

O Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας ζητά επίσπευση των έργων για...

Έγκλημα στα Τέμπη: «Δεν μπορώ να αναπνεύσω» – Νέο συγκλονιστικό ηχητικό ντοκουμέντο

Eνα νέο ηχητικό ντοκουμέντο από το έγκλημα στα Τέμπη...