Τέμπη: Νέα στοιχεία από την αυτοψία στο σημείο της σύγκρουσης

Date:

Νέα στοιχεία για την τραγωδία στα Τέμπη έχουν στα χέρια τους οι τεχνικοί σύμβουλοι, που έχουν οριστεί από οικογένειες θυμάτων. Η πρώτη αυτοψία στο σημείο της σύγκρουσης έφερε στο φως τρία σημαντικά στοιχεία, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.

Σύμφωνα με τα πρώτα συμπεράσματα από την αυτοψία:

  • τρεις μηχανές των τρένων δεν έχουν καεί, παρά την πυρκαγιά που προκλήθηκε. Eίναι κάτι που προκαλεί εντύπωση
  • η θερμοκρασία που αναπτύχθηκε τα μοιραία πρώτα λεπτά μετά τη σύγκρουση ήταν 500 με 600 βαθμούς Κελσίου
  • οι βλάβες στα κλειδιά στον πίνακα κυκλοφορίας δεν αποκαθίστανται αμέσως, όπως συμβαίνει για παράδειγμα με το κλειδί 101, που είναι χαλασμένο από τον περασμένο Νοέμβριο.

«Ψάχνουμε από πού ξεκίνησε και τι έκαψε η φωτιά»

«Έχουμε κάνει μια αυτοψία στον χώρο του ατυχήματος κι άλλη μία στον χώρο όπου φυλάσσονται τα συντρίμμια. Έχουμε και κάποιες αυτοψίες τις επόμενες μέρες που θα γίνουν στην Αθήνα κι έχουμε επίσης και πολλές εργαστηριακές δοκιμές» είπε στο Star o πραγματογνώμονας, Κώστας Λακαφώσης, μέλος της επιτροπής.

«Αυτό που ψάχνουμε να βρούμε είναι τι ήταν η φωτιά που είδαμε στο βίντεο, από πού ξεκίνησε, τι έκαψε» εξήγησε.

«Αναμένουμε με πολύ μεγάλη αγωνία τα αποτελέσματα αυτά, για να δούμε, πέρα από τις ευθύνες του σταθμάρχη, αν τελικά υπήρχε η δυνατότητα να υπάρχουν και άλλες ασφαλιστικές δικλίδες με τις οποίες θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το μοιραίο δυστύχημα», ανέφερε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha η Μ. Χατζηκωνσταντίνου, δικηγόρος ενός από τους πολυτραυματίες.

Από την πλευρά του, ο πρώην πρόεδρος της Επιτροπής Παρακολούθησης του Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας, Χρήστος Γκατσιούλης, σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, περιέγραψε ενώπιον του εφέτη ανακριτή σημαντικές ελλείψεις σε τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου όσον αφορά την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι δεν υπήρχε επικοινωνία μεταξύ σταθμών, σε σημεία του δικτύου, ενώ είχαν κλαπεί καλώδια, δεν υπήρχε εξοπλισμός ETCS στα τρένα και έτσι δεν μπορούσαν να γίνουν δοκιμές και να τεθεί σε λειτουργία. Επιπλέον, παραβιάστηκαν οι προθεσμίες για τα έργα, χωρίς συγκεκριμένες μελέτες.

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα

Ομοσπονδίες – Σωματεία Δημοσίου: Καλούν σε μαζική συμμετοχή στην απεργία της Τρίτης

Απεργούν την Τρίτη 21 Μάη οι εργαζόμενοι σε ολόκληρο τον Δημόσιο Τομέα, διεκδικώντας αυξήσεις...

Με μεγάλη επιτυχία η πολιτιστική επίσκεψη της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ» στο Μουσείο της Ακρόπολης

Με μεγάλη επιτυχία η πολιτιστική επίσκεψη της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ» στο...

ΟΣΕ: Επιθεώρηση της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης

Η νέα διοίκηση του ΟΣΕ , όπως προέκυψε από...

Κιάτο – Ροδοδάφνη: Προχωρά το έργο της ηλεκτροκίνησης για τη διασύνδεση Πελοποννήσου

Εξελίσσεται βάσει του σχεδιασμού της ΕΡΓΟΣΕ η υλοποίηση του...