Hellenic Train: Ολοκληρώνει τη σιδηροδρομική απομόνωση της Δράμας με το κλείσιμο του εκδοτηρίου εισιτηρίων

Date:

Το ότι η Δράμα έχει ήδη αποκλειστεί από τη σιδηροδρομική γραμμή, είναι ένα γεγονός.

Η απομόνωσή της μπορεί άνετα πλέον να χαρακτηριστεί και ως ολοκληρωτική, μιας και με απόφαση της Hellenic Train, η οποία διαχειρίζεται αποκλειστικά τα δρομολόγια, έκλεισε το εκδοτήριο εισιτηρίων στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Δράμας, το οποίο τυπικά λειτουργούσε μέχρι και το τέλος του Δεκεμβρίου 2023.

Αν και επίσημα δεν έχει ανακοινωθεί από την εταιρεία της Hellenic Train, παρ’ όλα αυτά έχει δοθεί εντολή υπηρεσιακά να ανασταλεί η λειτουργία του εκδοτηρίου εισιτηρίων στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Δράμας και να κλείσει.

Η απόφαση αυτή της εταιρείας αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη στο ζήτημα της διακίνησης επιβατικών αμαξοστοιχιών μιας και πλέον από τις αρχές Δεκεμβρίου που είχαν ανοίξει τα δρομολόγια, μετά από τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία, η Δράμα δεν περιλαμβάνεται πλέον σε καμιά απολύτως διαδρομή.

Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα και το γεγονός ότι, ακόμα και ο σταθμάρχης που βρισκόταν στη Δράμα έχει ήδη μετακινηθεί στην περιοχή του Στρυμόνα, ενώ έρχεται στη Δράμα μόνο σε κάποιες ορισμένες περιπτώσεις που χρειάζεται.

Όπως έχει ήδη δημοσιεύσει ο «Π.Τ.» στα μέσα Δεκεμβρίου, πλέον από τη Δράμα περνάει μια ή δυο φορές το μήνα ένα τρένο το οποίο μεταφέρει κυρίως καύσιμα για το στρατό σε μονάδες της Θράκης και τίποτα περισσότερο από αυτό.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται την ιστοσελίδα της Hellenic Train στο διαδίκτυο, αυτή τη ώρα τα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκη – Δράμα – Θεσσαλονίκη, πραγματοποιούνται με λεωφορεία στο τμήμα Σέρρες – Δράμα – Σέρρες. Προφανώς για να εκδώσει κάποιος εισιτήριο στη διαδρομή αυτή, θα πρέπει να το κάνει ηλεκτρονικά.

Σε μια αναζήτηση που έχουμε κάνει στη σχετική έκδοση για εισιτήριο από Δράμα προς Θεσσαλονίκη, έχει ώρα αναχώρησης από Δράμα 17.07 και ώρα τερματισμού στη Θεσσαλονίκη στις 21.16. Στο αντίθετο δρομολόγιο έχει ώρα αναχώρησης από Θεσσαλονίκη 15.15 και τερματισμό στη Δράμα στις 19,23. Μια διαδρομή τεσσάρων ωρών και στις δύο περιπτώσεις, η οποία βέβαια γίνεται «απευθείας» όπως αναφέρεται, προφανώς με αλλαγή σε τρένο στις Σέρρες.

Σήμερα πλέον, το επιβατικό τρένο από τη Θεσσαλονίκη φτάνει μέχρι τις Σέρρες και εκεί σταματάει, ενώ των τριών νομών της Θράκης, κυκλοφορούν κανονικά δύο επιβατικά δρομολόγια μεταξύ Αλεξανδρούπολης – Ξάνθης.

Οι όποιες αναφορές κατά καιρούς για δήθεν ανάταξη της γραμμής στο τμήμα αυτό, δεν έχουν πλέον κανένα νόημα. Για να γίνουν όλα αυτά, θα πρέπει να περάσουν χρόνια.

Φαινομενικά, οι όποιες διαδικασίες όσον αφορά το ζήτημα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας παραμένουν στην αφάνεια, ενώ ο ΟΣΕ αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει τις όποιες εργασίες στις γραμμές.

Η Δράμα έχει γενικά αποκλειστεί και από το τμήμα της Ανατολικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας και αυτό σίγουρα σημαίνει πάρα πολλά. Μια πόλη όπως η Δράμα, αλλά και μια ενδοχώρα όπως η περιοχή μας, φτάνουν στο σημείο να εγκαταλειφθούν πλήρως. Και αν δεν ήταν τα μάρμαρα και μερικές άλλες επιχειρήσεις – όπως για παράδειγμα τα οινοποιία με τη σημαντική παραγωγή κρασιού – η Δράμα θα είχε κλειδώσει πλέον ως Νομός.

Πηγή: proinos-typos.gr

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα

ΚΚΕ: Ερώτηση στη Βουλή για τη φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας

Ερώτηση προς τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών για τη φύλαξη...

Καρυστιανού για Άρειο Πάγο: Απομάκρυναν την εισαγγελέα που εποπτεύει τον ανακριτή στα Τέμπη – Ντροπή!

Έντονα αντιδρά η Μαρία Καρυστιανού μετά την απόφαση της Εισαγγελίας του Αρείου...

Τέμπη: Ο Άρειος Πάγος όρισε εσπευσμένα νέο προϊστάμενο στη θέση της Σ. Καλογήρου

Στον αντιεισαγγελέα εφετών Λάρισας Λάμπρο Τσόγκα ανέθεσε ο Άρειος...

Κυβέρνηση: Ετοιμάζει νομοσχέδιο συγχώνευσης ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ σε μία εταιρεία στα πρότυπα της ΔΕΗ

Στο Υπουργικό Συμβούλιο της επόμενης Τετάρτης, ο νέος αναπληρωτής...