Με κοινή ανακοίνωση ο ΟΣΕ και η Hellenic Train επιχειρούν να απαντήσουν στα εξώδικα που στάλθηκαν από την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ).
Οι μηχανοδηγοί στα εξώδικά τους – τα οποία απευθύνονται και στο υπουργείο Μεταφορών και τη ΡΑΣ- περιγράφουν εικόνες χάους, ανεπάρκειας και ακραίου κινδύνου για εργαζόμενους και επιβάτες.
Στο εξώδικο προς την Ηellenic Train το σωματείο των μηχανοδηγών ζητά βίντεο που η εταιρεία έχει στην κατοχή της ήδη από το 2022, και αποτυπώνει τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, βίντεο που έγινε προκειμένου «να καταδείξει και να υποδείξει η Hellenic Train, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την τραγική κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει το δίκτυο υποδομών και το σιδηροδρομικό δίκτυο εν γένει», όπως αναφέρεται στο εξώδικο.
Στις νέες καταγγελίες των μηχανοδηγών για την επικίνδυνη κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου απάντησαν thn Παρασκευή (21/6) με κοινή ανακοίνωση ΟΣΕ και Hellenic Train χωρίς επί της ουσίας να λένε τίποτα και κρύβονται πίσω από γενικότητες. Η απάντηση όπως αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση αφορά και τα εξώδικα που παρέλαβαν από τους μηχανοδηγούς.
Ωστόσο το μοναδικό που βρήκαν να πουν είναι ότι:
«Οι δυσλειτουργίες του παρελθόντος έχουν εντοπιστεί από τις Διοικήσεις και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες επίλυσής τους με γνώμονα την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και σεβασμό στον επιβάτη, οι δυο Διοικήσεις βήμα-βήμα μαζί θα συνεργαστούν με ένα και μόνο στόχο: τον ασφαλή, σύγχρονο και αξιόπιστο ελληνικό σιδηρόδρομο».
Ολόκληρη η κοινή ανακοίνωση τους:
Σε συνέχεια της πρώτης συνάντησης των δυο πλευρών στην οποία συμμετείχαν ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γιάννος Γραμματίδης, ο Πρόεδρος της Ηellenic Train κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Τερεζάκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train κ. Roberto Rinaudo και των εξωδίκων που εστάλησαν στον ΟΣΕ και την ΗΤ, οι νέες Διοικήσεις ενημερώνουν για τα εξής:
· Ο πρωταρχικός σκοπός της συνάντησης αυτής αλλά και των επομένων που θα ακολουθήσουν σε τακτά χρονικά διαστήματα, είναι η από κοινού αντιμετώπιση τόσο των λειτουργικών θεμάτων της υποδομής και του τροχαίου υλικού, όσο και των χρόνιων οικονομικών θεμάτων που απασχολούν τους δυο Οργανισμούς.
· Οποιαδήποτε πρωτοβουλία, που επιδιώκει να πλήξει τη φήμη του σιδηροδρομικού τομέα, δεν θα αποτελέσει κατ’ ουδένα τρόπο εμπόδιο στην συνεργασία των δυο διοικήσεων που είναι αποφασισμένες μέσω ουσιαστικού διαλόγου να βελτιώσουν τις υπηρεσίες του ελληνικού σιδηροδρόμου προς το επιβατικό κοινό, αλλά και προς το εμπορευματικό έργο.
· Οι δυσλειτουργίες του παρελθόντος έχουν εντοπιστεί από τις Διοικήσεις και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες επίλυσής τους με γνώμονα την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και σεβασμό στον επιβάτη, οι δυο Διοικήσεις βήμα-βήμα μαζί θα συνεργαστούν με ένα και μόνο στόχο: τον ασφαλή, σύγχρονο και αξιόπιστο ελληνικό σιδηρόδρομο.