• 1_sek_alco_A302_oinoi_3-5-02_7.jpg
  • 2_sek_adranz_502_aliartos_18-4-09.jpg
  • 3_sek_siemens-krauss_maffei_120_014_dekeleia_9-4-18.jpg
  • 4_sek_siemens-krauss_maffei_120_021_treis_gefyres_28-1-18.jpg
  • 5_sek_adtranz_220_005_sepolia_15-8-17.jpg
  • 6_sek_aeg-lew_613_paranesti_3-9-09_2.jpg
  • 7_sek_ferrostaal_AA70_24-12-95.jpg
  • 8_sek_gtw_560_112_kryoneri_9-4-18.jpg
  • 9_sek_gtw_560_208_agstefanos_8-1-18_3.jpg
  • 10_sek_man-en_620_018_agstefanos_14-2-04_2.jpg
  • 11_sek_man-en_panteihi_8-4-04.jpg
  • 12_sek_siemens_desiro_electric_460_120_pallini_20-12-18_1.jpg
  • 13_sek_siemens_desiro_electric_460_220_fostir_24-3-18.jpg
  • 14_sek_siemens_desiro_electric_halkis_28-10-17_6.jpg
  • 15_spap_man-en_6529_nafplion_8-7-01.jpg
image3.jpg

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Κοινωνικό αγαθό ο σιδηρόδρομος!

Κοινωνικό αγαθό ο σιδηρόδρομος!

ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

Την κατοχύρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών σαν κοινωνικό αγαθό το οποίο δεν προσφέρεται για εμπορευματοποίηση ζήτησαν χθες οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών από τη Λάρισα, τονίζοντας παράλληλα  ότι πρέπει να ακυρωθεί και το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο που προβλέπει την απελευθέρωση στρατηγικών τομέων της οικονομίας.

ΠΑΜΕ ΛΑΡΙΣΑ

Συγκεκριμένα χθες μέλη του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και μέλη του ΕΚΛ σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε στο Εργατικό Κέντρο Λάρισας  αναφέρθηκαν στα προβλήματα της λειτουργίας των σιδηροδρόμων στη χώρα μας επισημαίνοντας ότι θα συνεχιστεί ο αγώνας καθημερινής πάλης για:

•Ακύρωση του νομοθετικού πλαισίου της απελευθέρωσης στρατηγικών τομέων της οικονομίας (μεταφορές, ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ύδρευση) , ώστε να παραμείνουν  αποκλειστικά κρατικοί ενιαίοι φορείς.

• Ενιαίο – Δημόσιο Σιδηρόδρομο εναντίον  κάθε μορφής  ιδιωτικοποίησης.

• Κατοχύρωση του μεταφορικού έργου του σιδηροδρόμου ως κοινωνικού αγαθού, σε αντίθεση με την εμπορευματοποίησή του και αγώνας για ενιαίο σιδηρόδρομο αποκλειστικά δημόσιο, ο οποίος θα αποτελεί λαϊκή περιουσία και θα υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες. Ένας τέτοιος Σιδηρόδρομος μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη υπέρ του λαού, να προσφέρει πολύτιμες και αναγκαίες υπηρεσίες στα λαϊκά στρώματα και να παίξει αποφασιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της περιφέρειας και της κοινωνίας.

• Προσλήψεις προσωπικού με σταθερή και μόνιμη δουλειά.

• Άνοιγμα και λειτουργία των περιφερειακών δικτύων.

• Επαναλειτουργία του τμήματος Κλιναμαξών – Κλινοθεσίων και επαναφορά όλων των απολυμένων  σε αυτό.

• Ανάπτυξη και αναβάθμιση του ρόλου των Μηχανεργοστασίων που μπορούν να παίξουν τον πρώτο ρόλο στην επισκευή και συντήρηση του τροχαίου υλικού, όχι μόνο για το σιδηρόδρομο αλλά για όλα τα μέσα σταθερής τροχιάς.

• Μείωση των εισιτηρίων και δωρεάν μετακίνηση σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς των ανέργων, ευπαθών ομάδων, ΑΜΕΑ, φοιτητών κ.λ.π.

• Ολόπλευρη στήριξη στα προβλήματα των εκπαιδευομένων μαθητών του ΟΑΕΔ και απαίτηση να αποτελέσουν αυτοί την αρχή της νέας γενιάς Σιδηροδρομικών…

Στη συνέντευξη συμμετείχαν οι: Κώστας Ριζούλης μέλος Δ.Σ Συνδέσμου σιδηροδρόμων ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ και μέλος Δ.Σ. Εργατικού Κέντρου Ν. Λάρισας , Πέτρος Παναγούλιας Αναπλ. Γραμμ. ΠΟΣ και στέλεχος του ΠΑΜΕ, Θανάσης Παπαϊωάνου αντιπρόεδρος Δ.Σ Συνδέσμου σιδηροδρόμων ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ και στέλεχος του ΠΑΜΕ, Μιχάλης Χατζής μέλος Δ.Σ Συνδέσμου σιδηροδρόμων Θεσσαλίας και Τάσος Τσιαπλές πρόεδρος του ΕΚΛ.

ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ