Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου: Απαιτεί προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και μονιμοποίηση των συμβασιούχων

Date:

Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και μονιμοποίηση των συμβασιούχων απαιτεί ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου – Παράρτημα Αχαϊας. Παράλληλα ο Σύνδεσμος απαιτεί την ολοκλήρωση των έργων υποδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τοποθέτησης των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας στην κυκλοφορία των τρένων, καθώς και ελεύθερες συλλογικές συμβάσεις εργασίας που θα ανταποκρίνονται στις σημερινές συνθήκες διαβίωσης.

Όπως αναφέρει ο Σύνδεσμος, «στην κατεύθυνση της απαξίωσης κινούνται και τα νέα δρομολόγια του Προαστιακού της Πάτρας, που όπως σχεδιάστηκαν – μετά τα “εγκαίνια” της ανάταξης των 400 μέτρων Γραμμής (προεκλογικά των ευρωεκλογών) – η ανταπόκριση του Βόρειου και Νότιου κλάδου γίνεται πλέον στον Κεντρικό Σταθμό Πάτρας και όχι στον σταθμό του Αγίου Ανδρέα όπως ήταν πριν, έδιωξαν ένα μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού γιατί πλέον δεν εξυπηρετείται. Οι πολίτες της Πάτρας διαμαρτύρονται χωρίς όμως να εισακούγονται».

Τα δρομολόγια, σημειώνει ο Σύνδεσμος, «δεν πρέπει να χαράζονται κατά πώς βολεύονται οι εταιρείες, αλλά κατά πώς εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό.

Η εργολαβία συντήρησης του προαστιακού της Πάτρας προχωρά με “ρυθμούς χελώνας”, με ελάχιστους κακοπληρωμένους εργαζόμενους και χωρίς να έχει φροντίσει ο ΟΣΕ για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών.

Με εξαγγελίες και με ευχολόγια δεν θα πάει το τρένο στον Πύργο, ούτε στο Ναύπλιο, ούτε στην Αγία Λαύρα. Αρκετά με τα ψέματα και τα “θα”. Τους μάθαμε πια.

Αλήθεια, γιατί το νέο τρένο δεν έρχεται μέχρι το Ρίο που έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και θα εξυπηρετήσει χιλιάδες επιβάτες;

Ποιος τους εμποδίζει να φτάσει έως εκεί; Το Ρίο είναι Δήμος Πατρέων».

Για τον οδοντωτό, προσθέτει ο Σύνδεσμος, «που όλοι δήθεν κόπτονται εκτός από τις βαρύγδουπες δηλώσεις τους, δεν έχει γίνει τίποτα. Μετά τις περσινές φωτιές δεν έγινε κανένα έργο ώστε να κρατηθούν τα πρανή και να μην μπαζώνεται από χώματα η Γραμμή με τις πρώτες βροχές, με αποτέλεσμα να διακόπτονται κάθε φορά τα δρομολόγια».

«Οι σιδηροδρομικοί της Πελοποννήσου θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για σύγχρονη, ασφαλή και φθηνή σιδηροδρομική συγκοινωνία.

Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για να κρατήσουμε ανοιχτό και ασφαλή τον Προαστιακό της Πάτρας και τα τμήματα της Πελοποννήσου που ακόμα βρίσκονται σε λειτουργία (Διακοφτό – Καλάβρυτα, Κατάκωλο – Πύργος – Αρχαία Ολυμπία) καθώς και για την επαναλειτουργία όλων των Γραμμών που είναι σε αναστολή», επισημαίνει καταλήγοντας ο Σύνδεσμος.

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα

Το δίκτυο των τέως ΣΠΑΠ …ποδηλατόδρομος (του Γιάννη Παπαμιχαήλ)

Το δίκτυο των τέως ΣΠΑΠ ...ποδηλατόδρομος (του Γιάννη Παπαμιχαήλ*) Ζούμε...

Τέλος η ΓΑΙΑΟΣΕ – Νέος φορέας διαχείρισης τροχαίου υλικού η «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε.»

Η κυβέρνηση μεταφέρει τη διαχείριση του τροχαίου υλικού –δηλαδή...

Τέμπη: Διακόπηκε για τις 30 Οκτωβρίου η δίκη για τα βίντεο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

Την διακοπή για τις 30 Οκτωβρίου αποφάσισε το Μονομελές...