ύμφωνα με ρεπορτάζ της εξειδικευμένης ιστοσελίδας athenstransport από τις 24 Οκτωβρίου και σήμερα με πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ», οπτικές έρευνες αποκάλυψαν πολύ μεγάλο πρόβλημα λόγων εκτεταμένων φθορών στην παλαιά μεταλλική οροφή στις αποβάθρες της γραμμής 1 του μετρό, πάνω στην οποία στηρίζεται το κυρίως κτήριο του σταθμού και η πλατεία Μοναστηρακίου, με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα στατικότητας.
O μεταλλικός φορέας της οροφής του σταθμού έχει φθαρεί κυρίως στα τμήματα μεταξύ των εισόδων-εξόδων προς την γραμμή 3, η οποία και αποδίδεται είτε στην αστοχία της υγρομόνωσης της πλατείας Μοναστηρακίου είτε στον λανθασμένο αρχικό σχεδιασμό της (ο οποίος έγινε στο πλαίσιο κατασκευής της γραμμής 3 του Μετρό).
Η οπτική έρευνα έδειξε πως υπάρχει οξείδωση σε όλες τις δοκούς καθώς και διόγκωση των διατομών. Καθώς μάλιστα μεγάλο μέρος της κατασκευής βρίσκεται εγκιβωτισμένο κάτω από τα δάπεδα του κτηρίου και της πλατείας, δεν είναι εφικτός ο εντοπισμός του συνολικού μεγέθους της οξείδωσης των μεταλλικών στοιχείων σε αυτό το στάδιο.
Η αρχική κατασκευή του σταθμού χρονολογείται από τον 19ο αιώνα ενώ από το 1952 υπήρχαν σχέδια για την ενίσχυση των μεταλλικών μέτρων, κάτι που δεν έγινε ποτέ.


