«Ανθρακες ο θησαυρός» των ιδιωτών που θα έβγαζαν συντάξεις

Date:

«Ανθρακες ο θησαυρός» των ιδιωτών που θα έβγαζαν συντάξεις
Την ιδιωτικοποίηση και του ΕΦΚΑ προωθεί η κυβέρνηση
Κόλαφος για την κυβέρνηση και το υπουργείο Εργασίας αποδεικνύεται το μέτρο ένταξης ιδιωτών δικηγόρων και λογιστών που δήθεν θα έδινε λύση στο οξυμένο πρόβλημα των εκκρεμών συντάξεων και με στόμφο διαφήμιζε ο ίδιος ο υπουργός Εργασίας. Καθώς χτες ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος πιστοποίησης των 1.200 λογιστών και δικηγόρων που είχαν δηλώσει συμμετοχή, τελικά μόνο 179 (14,9%) πέρασαν στις σχετικές εξετάσεις και θα είναι σε θέση να ενταχθούν στη διαδικασία έκδοσης των συντάξεων, το κόστος των οποίων πέραν του ΕΦΚΑ θα επιβαρύνει και τους ίδιους τους ασφαλισμένους. Σύμφωνα με τα στοιχεία της επίσημης ανακοίνωσης του ΕΦΚΑ, μόνο ένας στους τρεις (32,7%) «πέρασε» τις εξετάσεις, απόδειξη ότι η λύση που ως πανάκεια εμφάνιζε το υπουργείο Εργασίας τους τελευταίους μήνες, ήταν απλά το πρόσχημα για να μπάσει σε μια κρίσιμη υπηρεσία του Δημοσίου, όπως είναι η απονομή συντάξεων, τους ιδιώτες.

Αυτός άλλωστε ήταν και ο στρατηγικός στόχος της κυβέρνησης από την πρώτη στιγμή, καθώς με πρόσχημα το δραματικό πρόβλημα των εκκρεμών συντάξεων, προχωρά στην ιδιωτικοποίηση σημαντικών υπηρεσιών. Ενας στόχος τον οποίο σχεδιάζει ακόμα πιο αποφασιστικά να προωθήσει το υπουργείο Εργασίας, μέσα από τον νέο νόμο για τον ΕΦΚΑ που ετοιμάζει και προβλέπει την ιδιωτικοποίηση του «μάνατζμεντ» και την παράδοση και άλλων κρίσιμων λειτουργιών του Οργανισμού σε ιδιωτικές εταιρείες. Ο νέος νόμος μάλιστα θα παρουσιαστεί σήμερα από τον υπουργό Εργασίας στο υπουργικό συμβούλιο.

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές αυξήσεις στις συντάξεις

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές...

Καταδικασμένη σε 15ετή σιδηροδρομική απομόνωση κινδυνεύει να μείνει η Θράκη

Στη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ Δημοσίου και Hellenic...

Η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο και πάλι στην επικαιρότητα

Θα αναβιώσει το ανενεργό, από το 2010, σιδηροδρομικό δίκτυο...

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο (Δημήτρης Μακροδημόπουλος*)

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει...