Το αίτημα για την επικαιροποίηση της μελέτης σιδηροδρομικής σύνδεσης της Ηπείρου για την οποία μάλιστα υπάρχουν εγκεκριμένοι κοινοτικοί πόροι δεν φτάνει στα συναρμόδια υπουργεία
Υπουργεία Υποδομών και Ανάπτυξης κάνουν… μπαλάκι την ευθύνη για την διάθεση της απαιτούμενης εθνικής συμμετοχής ώστε να γίνει η προκήρυξη του διαγωνισμού.
Η Ήπειρος στο αίτημα αυτό βρίσκει σύμμαχο την Δυτική Μακεδονία. Κι αυτό αποτυπώθηκε στη συνάντηση που είχαν οι Διοικούσας Επιτροπές του Τεχνικού Επιμελητηρίου.
Όπως τονίζεται σε κοινή ανακοίνωση που εκδόθηκε «κρίθηκε ως κύριο αναπτυξιακό έργο για τις δύο περιοχές η σιδηροδρομική σύνδεση της Καλαμπάκας, με τα Ιωάννινα και το Λιμάνι της Ηγουμενίτσας, μετά μάλιστα από την έγκριση της μελέτης που αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση της Καλαμπάκας με τα Κοίλα Κοζάνης και εν συνεχεία με την Πτολεμαΐδα και τη Φλώρινα. Με αφορμή την απολιγνιτοποίηση της περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας, προγραμματίζονται επενδύσεις στην περιοχή, οι οποίες ήδη βρίσκονται στη φάση των σχεδιασμών και μετά τη σιδηροδρομική σύνδεση των δύο περιοχών και την πρόσβαση στο Λιμάνι της Ηγουμενίτσας, θα δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες για υψηλή ανάπτυξη στις δύο περιοχές».
Ταυτόχρονα δόθηκε έμφαση στα κοινά προβλήματα που αφορούν το μέλλον και τη δραστηριότητα των μηχανικών στην περιοχή, καθώς και στα προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας, λόγω κυρίως της υποστελέχωσής της.
πηγή: epiruspost.gr