ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Η… υπερταχεία των 5 ωρών και η… τραμπάλα!

Date:

Ένας άνθρωπος της διπλανής πόρτας που επέλεξε να ταξιδέψει από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη με τo πολυδιαφημισμένo Ασημένιο Βέλος, αφηγείται τα βάσανα και την ταλαιπωρία του!

“Πρόσφατα ταξίδεψα στη Θεσσαλονίκη για προσωπικές μου υποθέσεις και είπα να δοκιμάσω την πολυδιαφημισμένη υπερταχεία των 3 και κάτι ωρών.

Σκέφθηκα ότι θα ήταν ωραία εμπειρία, ειδικά καθώς είχα να ταξιδέψω με τρένο αρκετά χρόνια και θυμόμουν τα χάλια του σιδηροδρομικού δικτύου, που από το πολύ κούνημα νοσταλγούσες την κούνια που ήσουνα μωρό, αλλά και τις παλιές φθαρμένες άμαξες και τις καμπίνες που είχαν εκείνη τη χαρακτηριστική μυρουδιά που έκανες ώρα να συνηθίσεις.

Υπολόγιζα ότι θα έκανα ένα ωραίο ταξίδι, είχε φωτεινή μέρα και σαν άλλος Ακίλε Καμπανίλε (Ιταλός εκπληκτικός συγγραφέας, που είχε μανία με τα τρένα, ψάξτε τον) είχε πάρει και το μπλοκάκι μου μαζί, για να προετοιμαστώ για το πρώτο ραντεβού μου…

Τι ώρα φτάνει φίλε μου; Το γράφει, 3:15 μμ. Ευχαριστώ. Ώρα εκκίνησης, 11:15 πμ. Τι ώρα έφτασε; Στις 4:20! Δηλαδή, 5 ώρες ταξίδι!

Από Σταθμό Λαρίσης μέχρι και τη Λειβαδιά περίπου, το παλιό τρένο πήγαινε με διπλάσια ταχύτητα!

Μετά, σε κάποια σημεία αύξανε ταχύτητα. Ειδοποίηση για την καθυστέρηση; Καμία!

Ρώτησα κάποια στιγμή ένα υπάλληλο, “γιατί πάμε τόσο αργά;” και πήρα τη μνημειώδη απάντηση: “Καθυστεράει”!!!

Δεν κάνω πλάκα καθόλου, αυτή ήταν η μόνη απάντηση! Φυσικά, έχασα το πρώτο ραντεβού μου, γιατί ο άνθρωπος που θα συναντούσα είχε κλείσει πτήση για άλλη χώρα στις 5:10.

Φαντάζομαι ότι και άλλοι άνθρωποι έπαθαν το ίδιο, από τα λεγόμενά τους και το βρισίδι που έπεσε όταν επιτέλους φτάσαμε στο σταθμό της όμορφης συμπρωτεύουσας

Κάνοντας, λοιπόν, μία μικρή έρευνα, διαπίστωσα ότι οι Ιταλοί που αγόρασαν την ΤΡΑΙΣΟΣΕ, νυν Hellenic Train, εκτός από τα νέα βαγόνια και τις μηχανές που έφεραν, που μόνο νέα δεν ήταν, αλλά είχαν βγει σε παροπλισμό όπως αναφέρουν γνωρίζοντες και τα έφεραν εδώ στους ιθαγενείς, τη μόνη επένδυση που κάνουν είναι η αλλαγή των σιδηροδοκών, ενώ σε κάποια ελάχιστα σημεία έχει ολοκληρωθεί η διπλή γραμμή.

Η οποία πρέπει, αν θυμάμαι καλά από συμβάσεως θα πρέπει να ξεκινάει από την Αθήνα και να φτάνει στη Θεσσαλονίκη. Άραγε, ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών, γνωρίζει την ταλαιπωρία που υφίστανται οι επιβάτες και την πλήρη ασυνέπεια στις ώρες αφίξεων, που δημιουργούν σειρά σοβαρών προβλημάτων στους επιβαίνοντες, αλλά και σε όσους τους αναμένουν;

Μιλάμε για ντροπιαστική κατάσταση, για την οποία πρέπει να αποδοθούν ευθύνες. Δεν πουλάμε μία υποδομή της χώρας και μετά γαία πυρί μιχθήτω ή κάνω λάθος;”

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα