Με …μονή γραμμή για 130 χιλιόμετρα επανεκκίνησαν οι σιδηρόδρομοι λόγω έλλειψης προσωπικού, όπως καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί, με το σωματείο τους να αποφασίζει 24ωρη απεργία για την Τρίτη 30 Μάη, απαιτώντας ουσιαστικά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας.
Πιο συγκεκριμένα, σήμερα έγινε γνωστό ότι τα τρένα στο δίκτυο του ΟΣΕ επανέρχονται στις υψηλές ταχύτητες, αλλά σε μια επανάληψη του «πάμε κι όπου βγει», που οδήγησε στην τραγωδία των Τεμπών, αφού θα χρησιμοποιείται μονή γραμμή στο τμήμα από Λάρισα μέχρι Πλατύ. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου των μηχανοδηγών Κ. Γενιδούνια, η δικαιολογία ήταν ότι ο σταθμός του Λιτοχώρου δεν διαθέτει κλειδούχο. Μετά την κατακραυγή η κυβέρνηση επικαλέστηκε «βραχυκύκλωμα» που «αποκαταστάθηκε».
Είναι φανερό ότι οι σιδηρόδρομοι έχουν «επανεκκινήσει» ακριβώς όπως σταμάτησαν μετά το έγκλημα στα Τέμπη, αφού παραμένουν όλες οι αιτίες που οδήγησαν στο «ατύχημα» και τον χαμό δεκάδων ψυχών: Με υποστελέχωση, υποβαθμισμένες υποδομές, χωρίς ουσιαστικά μέτρα για ασφαλή μετακίνηση. Όλα εκείνα στα οποία έχει οδηγήσει η «απελευθέρωση» και η εμπορευματοποίηση των συγκοινωνιών και των μεταφορών.
Απαντώντας σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, το ΔΣ των μηχανοδηγών με έκτακτη συνεδρίαση αποφάσισε την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση στις 30/5, ενώ καταγγέλλουν το γεγονός ότι δέχονται οδηγίες για ταχύτητες των 140 χιλιομέτρων, σε περιοχές που δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση, φωτοσήματα κ.λπ