Διαγωνισμός ύψους τριών δισεκατομμυρίων ευρώ δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την υλοποίηση σιδηροδρομικού και τεχνολογικού εξοπλισμού στη σήραγγα Τορίνο-Λυών. Ο διαγωνισμός αυτός δεν περιλαμβάνει μόνο τις φάσεις του έργου και της κατασκευής, αλλά και τις εργασίες συντήρησης για επτά χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας της εγκατάστασης.
Όπως είπε η TELT, η εταιρεία που επισκόπηση του έργου, αυτά τα έργα θα μετατρέψουν τη σήραγγα σε μια σωστή σιδηροδρομική γραμμή. Τα μεγαλύτερα έργα περιστρέφονται γύρω από τη χάραξη σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 140 χιλιομέτρων καθώς και εναέριες γραμμές. Επιπλέον, δύο σταθμοί ελέγχου και διοίκησης θα κατασκευαστούν στα άκρα της σήραγγας. Πάνω από 900 κάμερες θα εγκατασταθούν για να διασφαλιστεί ότι η υποδομή.
Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει επίσης την κατασκευή πέντε χώρων ασφαλείας και πέντε εγκαταστάσεων εξαερισμού. Οι υπόγειοι χώροι θα είναι επίσης εξοπλισμένοι με αντιπυρικά συστήματα που θα επιτρέπουν την άμεση εύρεση του ακριβούς σημείου των ατυχημάτων. Εάν εκδηλωθεί πυρκαγιά, ένα σύστημα ψεκασμού νερού θα σβήσει στη θέση που προσδιορίζεται από το σύστημα αντιπυρικής προστασίας. Ως λύσεις σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, θα πρέπει επίσης να παρασχεθούν δύο τρένα εκκένωσης και έξι διτροπικά οχήματα.
Σφοδρές αντιδράσεις
Το έργο για τη σήραγγα που συνδέει την Ιταλία και τη Γαλλία μέσω του βουνού Mont d’Ambin έφερε πολύ μεγάλες αντιδράσεις σε Ιταλία και Γαλλία από οικολογικές οργανώσεις και συλλόγους και καθυστέρησε αρκετά την έναρξη αυτού του πολύ φιλόδοξου έργου.
Μάλιστα τον Ιούνιο περίπου 2.000 διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στην κοιλάδα Μοριέν για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στη διάνοιξη σήραγγας που θα εξυπηρετεί τη σιδηροδρομική σύνδεση της Λυών με το Τορίνο της Ιταλίας.