«Η νέα Διοίκηση του ΟΣΕ καλείται να εκτελέσει το έργο της ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου που περιλαμβάνει τη μόνιμη αποκατάσταση των ζημιών σε υποδομή, επιδομή και ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό» επισημαίνει ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Γιάννης Γραμματίδης.
Ο κ. Γραμματίδης αναφέρεται και στο κόστος και συγκεκριμένα:
- 173,6 εκατ. ευρώ για τον κύριο άξονα,
- 192,2 εκατ. ευρώ για τη γραμμή Λάρισα – Βόλος,
- 57 εκατ. ευρώ για το τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, και
- 2,5 εκατ. ευρώ για το τρενάκι του Πηλίου.
«Το σύνολο των εργαζόμενων στον σιδηρόδρομο μαζί με τη νέα Διοίκηση είναι αποφασισμένο να ανατάξει τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα εξασφαλίζοντας την μέγιστη ασφάλεια επιβατών κι εμπορευμάτων» καταλήγει ο κ. Γραμματίδης.