Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΟΛΚΗΣ

Date:

Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΟΛΚΗΣ
Το κόστος μετακίνησης με το αυτοκίνητο από το σπίτι στη δουλειά και πίσω ξεπερνάει πλέον τα 150 ευρώ τον μήνα για μια διαδρομή 25 περίπου χιλιομέτρων τη μέρα. Ο κ. Μπεϊζάνης (κατά κόσμον Θ. Βέγγος από τη γνωστή ταινία) …μας βοήθησε στους υπολογισμούς: 3 μήνες x 150 ευρώ = 450 ευρώ για καύσιμα το λιγότερο με τις ανατιμήσεις, οι οποίες να σημειωθεί ότι «τρέχουν» ήδη εδώ και δύο μήνες. Η επιδότηση που ανακοίνωσε η κυβέρνηση ισοδυναμεί με έκπτωση 13 ευρώ τον μήνα για ένα τρίμηνο. Δηλαδή 39 ευρώ μάξιμουμ! Με άλλα λόγια οι «ευπαθείς ομάδες», για τις οποίες νοιάζεται τάχα η κυβέρνηση, θα νιώσουν τεράστια …ανακούφιση, πληρώνοντας 411 αντί για 450 ευρώ στο τρίμηνο! Μιλάμε για κοροϊδία ολκής! Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση απορρίπτει κάθε συζήτηση για κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα, τάχα για να μην ωφεληθούν τα «υψηλότερα εισοδήματα» από τέτοια «οριζόντια» μέτρα! «Εκανε τη μούρη κρέας» των βιομηχάνων, των τραπεζιτών, των εφοπλιστών… Σαν να μετράνε όλοι αυτοί και το δίφραγκο στο βενζινάδικο, όπως κάνει η συντριπτική πλειοψηφία του λαού. Παρεμπιπτόντως, τα 22 λεπτά έκπτωση ανά λίτρο που ανακοίνωσε η κυβέρνηση είναι ίσα με το «καπέλο» που παίρνει η τιμή της βενζίνης σχεδόν κάθε βδομάδα. Που σημαίνει ότι δεν καλύπτει ούτε το κόστος μετακίνησης με άδειο ρεζερβουάρ μέχρι το βενζινάδικο…

ΠΗΓΗ ΣΚΙΤΣΟΥ: Κώστας Γργοριάδης Εφημερίδα Συντακτών

share post

Δημοφιλέστερα

Και άλλα σαν αυτό
Σχετικα

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές αυξήσεις στις συντάξεις

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: Κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα για πραγματικές...

Καταδικασμένη σε 15ετή σιδηροδρομική απομόνωση κινδυνεύει να μείνει η Θράκη

Στη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ Δημοσίου και Hellenic...

Η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο και πάλι στην επικαιρότητα

Θα αναβιώσει το ανενεργό, από το 2010, σιδηροδρομικό δίκτυο...

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο (Δημήτρης Μακροδημόπουλος*)

Πότε θα ξαναδούμε τρένα στη Θράκη; Το ερώτημα παραμένει...