Άλλη μια προεκλογική φιέστα στήθηκε πάνω στο πολύπαθο έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Αυτή τη φορά από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη που το πρωί της Πέμπτης επιβιβάστηκε στην πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του Μετρό και πραγματοποίησε ολόκληρη τη διαδρομή, από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία.
Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε μάλιστα ότι η εταιρεία “Αττικό Μετρό” θα μετονομαστεί σε “Ελληνικό Μετρό” ενώ σε ερώτηση πότε θα λειτουργήσει το Μετρό απάντησε “με το καλό, αρχές του 2024”. Κατά τα άλλα επανέλαβε τις γνωστές υποσχέσεις για επέκταση του Μετρό προς τα βορειοδυτικά, αλλά όλα στο μακρινό μέλλον.
Από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το σιντριβάνι η κίνηση του συρμού έγινε με χειριστή και με ταχύτητα έως 15 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ από το σιντριβάνι μέχρι το αμαξοστάσιο με άλλο συρμό που κινήθηκε αυτόματα και με ταχύτητα που έφτασε τα 70 έως 80 χιλιόμετρα την ώρα.
Επί 16 χρόνια με την κατασκευή και άλλα πόσα χρόνια πίσω με τις ανακοινώσεις, ο λαός της Θεσσαλονίκης χόρτασε προεκλογικές φιέστες από υπουργούς και πρωθυπουργούς 10 διαφορετικών κυβερνήσεων. Για ένα έργα με βασική γραμμή 9,6 χιλιομέτρων, με 13 σταθμούς. Και αν ολοκληρωθεί και η επέκταση της Καλαμαριάς θα προστεθούν στο δίκτυο άλλα 4,8 χιλιόμετρα και 5 σταθμοί.
Ωστόσο το Μετρό Θεσσαλονίκης των 10 (!) διαφορετικών κυβερνήσεων, που έχει κοστίσει 1,5 φορά πάνω από την αρχική σύμβαση, των 4 νεκρών εργατών και της πάνω από 45% μείωσης των αποδοχών των εργαζομένων του, δεν χωρά άλλες προεκλογικές φιέστες…